Proceso de admisión
El proceso de admisión han requerido contar con un soporte normativo, y mecanismos que contribuyan a una mayor calidad en la gestión del mismo y, en este sentido, se establece un completo catálogo de principios reguladores del proceso que, además de la garantía de acceso a la enseñanza o la libre elección de centro, incide en la no discriminación, en la igualdad en la aplicación de las normas, en la calidad educativa, en la igualdad de oportunidades y la cohesión social.
Admisiones
El proceso de admisión han requerido contar con un soporte normativo, y mecanismos que contribuyan a una mayor calidad en la gestión del mismo y, en este sentido, se establece un completo catálogo de principios reguladores del proceso que, además de la garantía de acceso a la enseñanza o la libre elección de centro, incide en la no discriminación, en la igualdad en la aplicación de las normas, en la calidad educativa, en la igualdad de oportunidades y la cohesión social.
Información y documentación
- ORDE do 20 de xuño de 2022 pola que se regulan as bases que rexerán o procedemento de concesión de axudas a entidades privadas para o fomento da gratuidade da atención educativa dos nenos e nenas da Comunidade Autónoma de Galicia en escolas infantís 0-3 para o curso 2022/23 e se procede á súa convocatoria (código de procedemento BS420C).
- ORDE do 18 de decembro de 2020 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 (código de procedemento ED550A e ED550B).
- ORDE do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013.
- ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
- DECRETO 254/2012, do 13 de decembro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten as ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
Segundo a ORDE do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado os PRAZOS DE ADMISIÓN para o curso 2023/24 son:
- RESERVA DE PRAZA dun centro a outro ao que se esté adscrito:
- Prazo: entre os días 16 de xaneiro e 6 de febreiro (ambos incluídos).
- ANEXO I (ED550A)
- Solicitudes ORDINARIAS de admisión (alumnos novos):
- Publicación de vacantes antes do 1 de marzo
- Prazo para presentación de solicitudes: entre o día 1 e o 20 de marzo (ambos incluídos)
- ANEXO II (ED550B)
- Os formularios poderán descargarse e entregarse no centro ou cumplimentarse na aplicación informática www.edu.xunta.gal/admisionalumnado
- RESERVA DE PRAZA dun centro a outro ao que se esté adscrito:
GRATUIDADE DE PRAZA:
Solicitudes ORDINARIAS de admisión (alumnos/as novos/as):
- Publicación de vacantes antes do 1 de marzo.
- Prazo para presentación de solicitudes: entre o día 1 e o 20 de marzo (ambos incluídos)
- ANEXO II (ED550B)
- Os formularios poderán descargarse e entregarse no centro ou cumplimentarse na aplicación informática www.edu.xunta.gal/
admisionalumnado
Información y documentación
- ORDE do 20 de xuño de 2022 pola que se regulan as bases que rexerán o procedemento de concesión de axudas a entidades privadas para o fomento da gratuidade da atención educativa dos nenos e nenas da Comunidade Autónoma de Galicia en escolas infantís 0-3 para o curso 2022/23 e se procede á súa convocatoria (código de procedemento BS420C).
- ORDE do 18 de decembro de 2020 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 (código de procedemento ED550A e ED550B).
- ORDE do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013.
- ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
- DECRETO 254/2012, do 13 de decembro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten as ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
Segundo a ORDE do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado os PRAZOS DE ADMISIÓN para o curso 2023/24 son:
- RESERVA DE PRAZA dun centro a outro ao que se esté adscrito:
- Prazo: entre os días 16 de xaneiro e 6 de febreiro (ambos incluídos).
- ANEXO I (ED550A)
- Solicitudes ORDINARIAS de admisión (alumnos novos):
- Publicación de vacantes antes do 1 de marzo
- Prazo para presentación de solicitudes: entre o día 1 e o 20 de marzo (ambos incluídos)
- ANEXO II (ED550B)
- Os formularios poderán descargarse e entregarse no centro ou cumplimentarse na aplicación informática www.edu.xunta.gal/admisionalumnado
- RESERVA DE PRAZA dun centro a outro ao que se esté adscrito:
GRATUIDADE DE PRAZA:
Solicitudes ORDINARIAS de admisión (alumnos/as novos/as):
- Publicación de vacantes antes do 1 de marzo.
- Prazo para presentación de solicitudes: entre o día 1 e o 20 de marzo (ambos incluídos)
- ANEXO II (ED550B)
- Os formularios poderán descargarse e entregarse no centro ou cumplimentarse na aplicación informática www.edu.xunta.gal/
admisionalumnado
Consulta del centro adjudicado a las solicitudes presentadas en el centro para Infantil y Primaria
Consulta del centro adjudicado a las solicitudes presentadas en el centro para Infantil y Primaria






















Consulta del centro adjudicado a las solicitudes presentadas en el centro para Secundaria






Consulta del centro adjudicado a las solicitudes presentadas en el centro para Secundaria





